mandag den 25. juni 2012

Udgangspunkt

Fakta
Højde 170

Uge 26
Vægt 74.5 kg
Brystmål 104
Taljemål 90
Hoftemål 108

Uge 27
Vægt 73.9 kg
Brystmål 102,5
Taljemål 86,5
Hoftemål 106

Uge 28
Vægt 73.5 kg
Brystmål 100,5
Taljemål 84
Hoftemål 101

Uge 29
Vægt 72.6 kg
Brystmål 100
Taljemål 82.5
Hoftemål 103


Uge 30Vægt 72.1 kg
Brystmål 97
Taljemål 81.5
Hoftemål 100


Mål
Målet er at jeg skal tabe mig 10 kg på 4 måneder ved hjælp af kostomlægning, yoga og cykeltransport.
Målet er også at etablere nogle gode vaner der kan hjælpe mig med at sikre at kostomlægningen vedligeholdes efter de 4 måneder.

Motivation
Billeder fra brylluppet viste at jeg er kraftigere end jeg regnede med. Tøj sidder ikke så godt på mig. Jeg har dobbelthager. Det vil jeg gerne ændre så jeg kan være glad for at se på billeder af mig selv.
For at sikre at mit indre følges med mit ydre og jeg ikke bliver for kropsfikseret skal yogapraksissen have fokus på nærvær og tilstedeværelse, glæde og selvtillid og vende sig mod min omverden, så jeg ikke bliver for selvcentreret i forløbet.
Kim bakker op om projektet og det er delvist min motivation, at det er et fælles projekt, der også skal hjælpe os som par til at skabe nærhed og fællesskab.

Gode vaner
Yogapraksis
Tirsdag morgen
Onsdag aften
Lørdag morgen
Søndag eftermiddag

Cykeltransport
Mandag cykle til og fra arbejde (10 km)
Onsdag cykle til og fra arbejde (10 km)
Torsdag cykle til og fra arbejde (10 km)
Fredag cykle til og fra byen - eller en anden cykletur på 20 km
Lørdag cykle til og fra yoga (7 km)

Kost
Kostplaner for hver uge lægges på bloggen hver søndag

Andre gode vaner kan etableres når ovenstående gode vaner føles solidt placeret. Når det skal skal listen opdateres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar