tirsdag den 26. juni 2012

Uff...

Jeg vakler mellem at ville spise rester fra vores fest (fordi det er frygteligt at smide mad ud - især rigtig god mad, som vi har brugt mange penge på og som er lavet med kærlighed og omhu) - og det, at den mad er både ret fedende og faktisk nu to gange har efterladt mig med kvalme (og igår i et smertehelvede, der fik mig til grådkvalt at bede Kim om at ringe til lægen...jeg var sikker på at det var blødende mavesår og at jeg skulle dø, hvis der ikke blev gjort noget*).

Så jeg regner med, at min krop er ved at fortælle mig, at jeg gør klogt i at starte noget diæt...noget mildt, blidt, uden fedt og sukker - og små portioner, så jeg kan bygge den op på en fornuftig måde. Jeg kan se, at det bringer mig til en uge, hvor jeg primært skal spise kogte ris, kogte linser og lidt dampede grøntsager...faktisk er det nok en ide at prøve at følge den diæt skandinavisk yoga og meditationsskole anbefaler efter tarmskyldning. Det bliver planen de næste dage....

*som den gode mand Kim er, ringede han til lægen, der heldigvis var gået til frokost og så lagde han (Kim) mig på sofaen i mit kontor med dyne, vand, iPad og telefon og formaning om, at jeg skulle ringe, hvis jeg fik det værre - hvorefter han gik ud i haven og pakkede festteltet ned...og jeg faldt i søvn, sov en time og vågnede uden mavesår...eller ihvertfald uden smerter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar